Saturday, March 19, 2011

Bila TABIAT dah jadi TEBIAT nak mam..?!

Hye peeps? What up yo! Hari ni aku rasa macam nak cerita mende-mende kotor kat korang. Korang nak dengar tak? Ala tak kotor la sangat. Tak sampai standard nak muntah pun.



Ok back to topic, kelmarin aku pergi lepak bilik member aku yang menetap di kolej. So korang boleh bayangkan kehidupan di kolej ye. Kolej dengan asrama sama je kan? Yang mana korang kena rebut-rebut untuk guna toilet, kena beratur panjang untuk mandi pagi. That why ada budak yang tak mandi pagi sebab taknak beratur kan.HAHA. Ok bukan mende ni aku nak cerita.

Sebenarnya, aku nak share pasal tabiat budak yang buang tebiat nak mampos. Aku rasa manusia yang tak normal je buat mende ni. Jarang la kalau yang normal buat kan. Belajar je dekat Universiti, tapi otak masih di tahap sekolah rendah. Budak sekolah pun tak buat la.

Ye..ye nak cerita la ni. camni, masa aku lepak bilik member aku, aku tetibe rasa nak buang besar, aku pun lari-lari ayam masuk toilet. Pasal tak tahan sangat, aku pun masuk je la toilet yang mampir (paling hampir). Macam biasa bila nak buang sesuatu, kena tanggalkan sesuatu. So aku dah pun tanggalkan separuh. Aku ni lak ada tabiat yang mana bila time aku tengah ehem-ehem, aku suka memperhati sekeliling. Kalau ada tulisan-tulisan kat pintu tandas tu, semua aku dah khatam. Siap no telefon syarikat yang buat pintu tandas tu pun aku baca.



Tengah best usha-usha, aku terperasan satu hasil seni yang paling WTF aku pernah tengok. Serius! cuba korang bayangkan apa reaksi korang bila korang tengah ehem-ehem, pastu kat dinding tepi tu ada TAHIK HIDUNG KERING WARNE HITAM SIAP ADA BULU HIDUNG LAGI tertempek-tempek banyak gila siap boleh buat lukisan lagi. Lahanat la sape punya kerja tu. Ni la orang kate TABIAT YANG BUANG TEBIAT NAK MAMPOS.


Memang terbaik punya lahanat la. Dah macam-macam bentuk ada. Aku apa lagi tarik seluar, chow terus. Tak pasal-pasal my shit merajuk taknak kluar. Lagipun aku memang takde selera la nak ehem-ehem. Sekian.

petuaKuali: Mungkin dorang ni nak booking jamban tu dorang punya. Dah macam binatang dah, kalau nak tanda tempat je kena berak la kencing la. Yang ni senang je, korek hidung pastu tenyeh kat dinding. SETEL!!!!

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

aku sambung....POS!

iQaH OtHmAn said...

yeeewwwwwwwwwwwwww... sgt3 pngotor!!!

Abe Goreng said...

Taufan:ko punye keje ea yg dok selek2 kt dinding tu?HAHA.

iqa: ala bukan ko pn pernah buat ke? HAHAH.

gEe said...

haha. geli siott~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...