Thursday, September 2, 2010

pertama..pertama..pertama.!

salam perkenalan~

Ini adalah blog pertama. Ini adalah entri pertama. Ini adalah permulaan pertama. Ini adalah langkah pertama. Semua ini pertama-tama kalinya. Oh sungguh pelik. Otot-otot jari sedang gigih menaip. Otak sedang sibuk mengkognitif idea. Orang lain sudah sibuk menghasilkan berjuta-juta entri, aku 10 pun tak sampai. Baru aku sedar aku baru keluar dari tempurung la katak..hish!!

aku seorang katak~


aku kutip tagline "goreng-goreng ada" dari makcik-makcik yang niaga kt HENTIAN DUTA. Aku sebenarnya tak tahu nak isi nama blog aku ini. Bagi aku macam stylo je. Yang menstylo kan lagi tagline tu bila dengar saja 'goreng-goreng ada dik', terus pelanggan duduk dan terus order. Wah macam magik pulak, tapi tak tahu la pulak kalau-kalau memang pelanggan tu dah lapar sangat, tak pasal-pasal aku dapat dosa kering.

Apa-apa pun, credit to makcik-makcik sekalian bagi aku pinjam tagline ye. Nanti saya tolong promosi kedai makan makcik ye.:p





ingat yo nak!!!

petua goreng-goreng :: ini enrti pertama saya, kalau salah tolong tunjuk kan.

2 comments:

Selamburb said...

panas2...

Abe Goreng said...

panas2 xde la dik..makcik2 sume dh xpired..huhahauahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...