Monday, September 20, 2010

GORENG-GORENG ADA datang lagi.jeng..jeng..jeng.

 Halo semua. Title nak gerek seh. Macam la kau tue ramai peminat. Pi la mabuk. Sudah lah besawang, berlumut pulak blog kau ni. Aku tengok pun menyampah. Entah ada orang nak follow ke tak? "Kalau ada, adalah." Hurm.*redha~








meh kawan-kawan follow aku ye.



Kau pun satu yon orang nak ada blog, kau terkepot-kepot nak buat jugak. Buat itu, buat ini. Amik layout sane, buang layout sini. Macam-macam kau buat. Bile dah buat, kau main tinggal je. Cittt!!!*padan muka kau!


Woit!!! aku bukan taknak update blog la, tapi aku takde idea langsung. Macam-macam aku pikir tapi bile nak taip je, terus hilang. Kadang-kadang aku bace entri aku sendiri yang lepas-lepas pun mcm bangang je. Entah ape aku melalut, buat malu je.haish!



eh babi kau pun sibuk nak malu! babi punyer babi.




Sumpah aku jeles dengan member aku yang hari-hari kerja diorang update blog. .Woit,mane korang dapat idea? Mintak sikit boleh.*buat muka nice-nice je~


Hurm,nmpk nye aku kena bertapa dulu kot ngn kaki-kaki blog ni. Kasi curi sikit itu ilmu, kasi simpan dalam kepala hotak. Perhatian semua, ada sape-sape sunyi tak? Meh ambik aku jadi anak murid korg.



nenek nie baru belajar, kalau salah tolong jolok kan ye~




Cukup la kot aku goreng-goreng dengan korang. Untuk permulaan pada budak junior ni nak berbloging. Lepas ni ade masa kita goreng-goreng lagi ea.*macam main masak-masak pulak. Ok semua. Gerak dulu.



petua goreng:  baca boleh, percaya jangan.

1 comments:

Dzailin Dzulkaflie said...

weyh, aku pn malas gak nak hapdet blog..tapi ak rajin sket ah dr ko..ngahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...