Tuesday, January 11, 2011

Ana Raffali Pandai Buat Magik???



Wah sekarang ANA RAFFALI dah mula tunjukkan siapa diri sebenarnya. Jangan korang ingat dengan pakai baju kurung or kebaya tak boleh main gitar. Siap boleh goreng lagi. Memang aku salute la kat Ana Raffali ni. Lagi-lagi ditambah dengan kemenangan AJL 25 semalam. Lagi la naik saham dia kan.


Pada sesiapa yang tak tahu Ana Raffali ni jadi artis lepas upload video dia kat youtube macam Yuna gak. tapi Yuna yang feymes dulu dengan lagu Dan Sebenarnya. Tapi sekarang dah tiba musim Ana Raffali pulak.


Banyak aku baca cerita atau komen-komen tentang kemenangan Si gadis manis ni. Ada yang ucap tahniah la, ada yang bagi puji melambung tapi ada gak yang tak puas hati pastu kutuk habis-habisan. Macam-macam la dorang cakap pasal Ana Raffali ni.

Antaranya yang lawak, diorang cakap Ana Raffali ni menang sebab berjaya memukau ketua juri dengan membuat magik "penukaran baju" paling pantas. Kalau Hafiz cepat 3 saat tukar baju tadi memang dia menang dah. Haha.


Antara artis yang buat magik jugak semalam adalah Hafiz dengan magik 'Bertukar'. Faizal Tahir pulak dengan magik 'Lepaskan Diri Dalam Air'. Fuhh dorang memang berbakat besar kan.

Apapun tahniah buat Ana Raffali. Harap supaya lebih berjaya dan hasilkan lagu-lagu yang mantop! Pada yang tak puas hati korang buat la group kat facebok. mana tahu kita boleh tukat-tukar pendapat kan~ Hahah.

petua goreng2:Eh lagu terbaru dia KALAU BERPACARAN memang sangat best. 10 kali dengar tak bosan pun~

3 comments:

MrZuRied said...

aah..citer faster smlm pon best..haha

Aeron Yon said...

Ah kau pergi xajak.huh!

MrZuRied said...

sori3..aku xtau ko sebilik dgn topex..aku tau aku mintak tiket lebih. topex pon syp..sbnrnya boleh ajak ko klu tau awal..sori..

wei..aku da tag ko satu contest.. hadiah sure mewah (tebus balik silap xajak ko)..jemput tgk..

http://zuried.blogspot.com/2011/01/contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...