Sunday, January 2, 2011

TAHUN LEPAS........TAHUN NI.......... ???

HAHAHA. tak abis gelak lagi lepas komen kat blog cik Azimah tadi. Bernas gak tajuk entri dia. Meh nak pinjam sikit.Haha. Aku jeles dengan ayat " TAHUN LEPAS KELUAR BILIK, TAHUN NI BARU BALIK". Disini dengan rasa tak malunya aku pun nak try jugak tokok tambah kat ayat ni.Wahaha.

  • TAHUN LEPAS aku buang air besar, TAHUN NI baru keluar. 
  • TAHUN LEPAS aku korek hidung, TAHUN NI baru siap. 
  • TAHUN LEPAS aku tido, TAHUN NI baru bangun. 
  • TAHUN LEPAS aku kentut senyap-senyap, TAHUN NI baru ada orang tegur. Weh busuk sangat la.  *erk sori~

Ok cukup la kot. Nanti korang try buat ayat sendiri lak ye. Pastu tag 3 orang member korang suruh buat ayat sekreatif mungkin. Ok chow.*sambung tido. Tahun depan baru bangun~

petua gorg2:
Bukan selalu nak jumpa lawak gini. Setahun sekali je boleh guna kan. ^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...