Sunday, July 17, 2011

Gurau-gurauan jadi BENCI dan DENDAM!!!

Ahaha. Suwitt tak tajuk entri aku. Jangan klimaks pulak baca tajuk entri aku tu. Walawee~

Cuba korang baca balik, "Gurau-gurauan jadi benci dan dendam". Kenapa takde "Gurau-gurauan jadi gersang dan shitbrix? Takde kan. So aku pun sokong dengan hujah aku sendiri. Kalau ikut kamus dewan, gurau ni ada 2 jenis, GURAUAN BESE-BESE dengan GURAUAN TERLAMPAU.

Sekarang aku nak hurai pasal GURAUAN TERLAMPAU. Dah macam cikgu dah nak hurai-hurai ni.WAH. Ok bagi aku tak semua orang boleh terima gurauan terlampau sebab kadang-kadang boleh bikin gaduh, benci dan dendam. Betul tak?

Tapi ada gak yang jenis hati kering boleh je terima pape korang cakap. Yang ini aku kira sangat bagus sebab orang jenis ni jenis tahan maki. Market tinggi bai. Sekarang ni banyak syarikat nak pakai orang jenis ni sebab boleh jadi "Mesin Meluah Perasaan" untuk mane-mane majikan yang rase nak maki hamun naharam ke berleter 24/7 ke,boleh sume. Takde hal. Kira pakej lengkap la. XD


Zaman P.Ramlee pun dah start nak orang camni. Hehe.

Ok aku takde masalah dengan orang jenis macam ni, cuma aku ada masalah dengan orang yang suka melakukan Gurauan Terlampau kat orang lain tapi bila orang nak balas balik tetibe dia tak dapat terima Gurauan Terlampau orang lain. Terus nak bengang siap ajak bersepak terajang. Apa itu neraka!!!(translate What The Hell). Kau bergurau melampau-lampau tak jage perasaan orang lain, lepastu bila orang balas balik kau nak emo-emo.Ha...cantiq sangat perangai ko tu.*tetibe aku lak emo. apa kes?

So kalau orang macam ni patut duduk dalam gua, pastu ambik kapur pergi lukis kat dinding. Lukis gambar ikan ke, ayam ke, buntot kambing ke kan comel gitu.AKIKIKIKI.(gelak member aku, ben).


                                  Apahal lak aku jumpa gambaq ni.HAHAHA. Sory my bad~

p/s: Kalau agak-agak jiwa korang tak kering untuk bergurau melampau-lampau, baik jangan mulakan sebab kat luar tu bersepah lagi orang yang boleh bergurau melampau-lampau-lampau. So gurau bese-bese je k. No hurt feeling. :)

5 comments:

ishy77 said...

gambor tu macam haremmm..hahaha!

A.A said...

HAHA..Aku sbnrnye xphm la gmbr pe tu? -_-"

cm said...

hahahahaah....isi ok..tp yg gmbar last tue...apa motif..hahaha

Jiejah Gorjes said...

speechless tgk gambo last tu cisssssss

A.A said...

cm: aku search kat google psl org duk dlm gua, alih2 jmpe gambaq tu.HAHAHA.


jijah: bini die gangster.HAHAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...