Sunday, August 21, 2011

Gambar Kahwin Paling Seram Di Dunia!!!



Nota Kukukaki: Memang tak tercapai dek akal ku.HAHAHA.serius Kreatif.:D
Credit: 9.Gag.com

14 comments:

SoLy SoLicious said...

gila kentang.....hahhaha

Fatieya Rose said...

hahaahaha suke suke suke..ni mesti kes ex bf pempuan ni datang carik die balik..heheehe

CIK PARO! said...

Boleh pulak camtu kan..
ade2 je..

TuJuH BeLaS said...

terbaek la.. sangat kreatif.. =)

salwaismail said...

tak seram tp lawak. haha :D

Lea IsNaw! said...

ahahahaha

yg diorg g kawen kat dlm hutan tu nape

Lady Anne said...

Haha....mmg kreatif!!! Otakkkk~~ hihi

Chempaka Sari said...

ahahahaha kreatif gila...

Taufan Bin Ribut said...

dah boleh buat story ar gambar2 ni..

Entri Terkini : Mercun rocket buat aku terbang tinggi-tinggi

Entri terdahulu : Kita tak dapat beraya bersama tahun ni sayang =(

saya cello191 said...

giler la..
tapi,pernah tgk tak perkahwinan ala2 mayat..
bersanding dalam keranda..lagi giler...

Mish Wani Azmy said...

ex bf pompuan 2 da jd zombie ke? hahaha

kayrul-shah said...

kreatif betul la

D_08 said...

siriyesli......gile.kreatif.......

imah said...

uiks!! seram sgt nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...