Saturday, August 20, 2011

Koleksi Binatang Peliharaan Harry Potter!!!

Sejak bekerjaya ni, selalu aku balik kerja, campak kasut, cabut baju seluar, larik cari katil terus tido dalam keadaan berspender sopan(Bace :boxer). Nasib tak togel je.HAHA. Bangun-bangun terus makan sahur. Tapi memandangkan semalam aku balik awal, nafsu aku nak check emel tinggi. Check punya check, aku tengok ada nama Harry Potter bin Snape. Ala bila mase die hantar emel kat aku ni, tak koling-koling pon. Lempang dengan kaki jugak budak Heri ni. Janji hari tu nak pulang penyapu lidi mak aku. Penat mak aku buat guna pokok nyor.Ciss!



Aku pon usha emel budak Heri ni. Eleh rupanya die nak belagak dengan aku gambar pet-pet die. Macam kiut.Huh! Malas la aku layan budak Heri ni. Korang tengok jela. Aku nak sambung tidoq!

Nota Kukukaki: Wey Heri, ingat aku nak percaye gambar-gambar ko ni. Ha, jangan lupa pulang penyapu lidi tu, kang mak aku santau baru tau!  Eh tapi aku nak mintak bela sekor yang burung hitam + anjing tu seminggu. Gangster gile. :D
Credit: 9.Gag.com

13 comments:

sara zainol said...

photo editing.. hohoho.. cute jgk :)

namaakulynn said...

hooo.semua pics nice. :))

.:icha:. said...

tu bkn burung hitam + anjing la =_=" tu penguin + kelawar LOL

tomatokering :) said...

hahahaha comellllllll gilosss :D

tomatokering :) said...

hahahaha comellllllll gilosss :D

Alip Apai said...

aku nak yang buaya dgn itik tu..

sah2 xde pencuri x brani dtg rumah aku.

hahaha

aku said...

ku suka katak yg bntuk zebra tu..konpem xgeli punya..tu mmg katak kn?haha

difficult easy. said...

lawa ouh!

My Name is AJ said...

hahaha...menakutkn je untuk dibela kn...

anisa said...

haha
krietif,
comel je

PeRmAtA bIrU said...

comelnya katak zebra.. memang binatang2 itu semua comel2.. huhuhu..:)

Zul Fattah said...

yg paling tak boleh blah ialah..itik buaya..

aiEz said...

photoshop superb,hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...