Saturday, November 13, 2010

Aku follower ke - 500!

First nak ucap terima kasih banyak-banyak la kat saudara arsyad a.k.a JOBOT, seorang blogger yang sedang meningkat naik. Weyh nama bapak aku tu.Peeeewit!!! Blog beliau sangatlah kewl, kalau baca entri dia tak sah kalau tak gelak. Haha. tak percaya korang klik sini. Kalau korang berminat dengan blog jobot ni, korang jadi la follower dia ye.


Tak lupa jugak tahniah untuk diri sendiri sebab berjaya menjadi follower ke-500 blog jobot ni.Hahah. Nah kau dia buat satu entri special edition untuk aku. Terharu gila wey! baca kat sini.

Aku baru perasan mesej ni kat shout box. Maklum la seharian aku tak bukak blog.


Aku pun tak tahu bila pulak saudara jobot buat contest ni, Entah-entah aku yang men'contest'kan mende ni. Haha tak malu betul aku ni. Apa pun diharap agar blog saudara jobot akan kekal naik dan sentiasa bertambah follower sampai 5000 pulak ye.:P

nota goreng2: nanti bila follower aku ada 500, aku pun nak buat macam ni gak la.*perasan nak mati.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...