Monday, November 15, 2010

Keputusan MUZIK-MUZIK 25 separuh akhir minggu ke-2

Ok hari ni 15hb Nov 2010. Tepat pukul 10 aku terpacak dah kat depan tv3 semata-mata nak tengok muzik-muzik separuh akhir minggu ke-2 ni.


Tak minat mana pun sebenarnya tapi bila artis peveret aku perform tu yang aku terlayan muzik-muzik ni.Haish!

Malam ni lagu-lagu yang berjaya masuk top 6 adalah seperti di bawah:
 

1. Drama King – Meet Uncle Hussain & Black
2. Sofea Jane – Black
3. Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali
4. Jahat – Stacy
5. Susun Silangkata – Aizat
6. Ku Ada Kamu – Adira


Tahniah untuk korang. Dah berjaya nanti jangan lupa mak bapak korang. Jom kita tunggu minggu depan, lagu mana yang layak masuk top 6 ye.

Sedikit review dari mamak:


1.Kecewa kecil dengan Faizal Tahir, nyanyian dia dah tak sehebat dulu, dah berumur barangkali.

2.Kesian tengok Black nyanyi lagu DramaKing sorang-sorang. Mana vokalis Meet Uncle Hussien yang bertopeng tu, mungkin terdampar di dalam jamban terkena cirit-birit melampau kot.

3.Yang lain no komen, nak komen cari dalam tong sampah.Ngaha.

4.Rahmat Mega dijemput untuk menyanyi bagi sesi penutup, semua lagu dia best-best wey, semua audien nyanyi sekali dengan dia. Memang syiok!!!

"Saya mamak melaporkan dari blog goreng-goreng ada."

nota goreng2: dah macam reporter pulak.haha.

3 comments:

kimchisu said...

liputan rasmi dari goreng2..hhahahah
sejak ble wat part time ni.
uhuhuhu

aeron yon arshad said...

haha.part time la skang.takde duit ni.nak join ka purni?

kimchisu said...

eii sape purni..grrr
*nk kene ni..zik mmg kejam!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...