Saturday, November 6, 2010

Hot.fm Nite Jam 2010 kat I-CITY!!!

Wey pada sesiapa yang berada di sekitar Shah Alam dan sewaktu dengannya, korang tahu tak HOT FM akan buat Hot FM Nite Jam 2010 kat I-City pada 6Nov bersamaan hari ini. Agak lewat aku update pasal ni, baru teringat lepas jalan-jalan kat blog mrchaon.Thx for info. :P


Event dia tak silap aku start pukul 10 pagi sampai malam kot. Memang ramai krew-krew Hot.fm yang akan datang hiburkan korang semua. Mesti banyak contest-contest menarik untuk korang join. Wah cambest je!!!

Dah nama pun Nite Jam mesti la ramai artis yang akan join event gempak ni. Antara barisan artisnya adalah Breakfast Band, Azlan & The Typewriter, Black, Shila, Fabulous Cats, Ning Baizura, XPDC, Spider, One Nation Emcee, Projek Pistol, Hujan dan Monoloque & Atilia.

Apa tunggu lagi, jom pakat-pakat serbu Hot FM Nite Jam. Mesti superb la!!!

nota goreng2: aku pun nak pergi tapi jauh gila kot. Aku duduk belah utara, I-City belah utara. Sesiapa nak bawak aku amat dialu-alukan~

3 comments:

Anonymous said...

JOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paah mohamad said...

tak tau pun pasal ni. waaaa! dah terlambat :(

Abe Goreng said...

nadey: jom jom jom.Tp dh lps dah.hahahahaha.

paah: yon pun baru tahu.huhu.len kali kte g sunway gaza plak ye.huhuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...