Tuesday, November 2, 2010

Sinopsis ALTITUDE (2010) Movie

Ok entri lepas, aku ada cakap nak kongsi dengan korang pasal sinopsis cerita ALTITUDE kan? Meh sini aku nak cerita tapi dari apa yang aku paham la.Haha. Kalau korang tak paham, pandai-pandai lah korang pahamkan. :

1. Starting aku tak tahu macam mana sebab aku masuk lambat.*blushing.

2. Tup-tup dia tunjuk satu aircraft yang dah buruk. Dalam dia ada 5 ekor beruk. Eh! bukan. Ada 5 orang sekawan duk sibuk nak mkn angin naik aircraft tu. Takde keje, cari pasal.

 

ni bukan alien yang aku maksudkan ea.sekadar gmbr hiasan~

3.  Bila dah buruk, macam-macam yang akan jadi. Contoh: Tetiba skru dlm aircraft tu tercabut sendiri. Takde modal la tu.

4. Ada awan hitam macam tarik dorang punya aircraft naik atas pastu sesat atas langit. Nak guna GPS line pulak takde. Hish! macam-macam la kau.

5. Minyak dalam tangki nak habis, pilot dia cakap masa dapat aircraft tu minyak memang tinggal separuh je dalam tangki.Yela tu~

6. Dekat sejam aku tunggu mana la alien yang nak makan dorang ni, dah serabut sangat aku tengok. Kejap dorang jerit-jerit la, kejap nagis-nangis la. adoi!!

 
ni bukan alien yang aku maksudkan ea.sekadar gmbr hiasan~

7. Last-last alien tu keluar gak tapi sekadar lalu macam tu je.Kesian dia. Jadi pelakon tambahan je.

8. Yang ni paling aku tak dapat terima, rupanya ada sorang mamat dalam aircraft ni,dia yang cipta makhluk asing tu dari ketakutan dia sendiri, maknanya kalau dia takut, makhluk asing tu jadi kuat. What the hell?

9. Aku tahu la cerita ni korang amik dari buku budak kecik, tapi jangan la sampai kau target budak kecik yang akan tengok cerita kau!

cuba buku ini di filemkan. lagi menarik kot.Hahah.
 
Ok cukup la kot. Siapa-siapa tak paham aku punya sinopsis ni boleh tengok sendiri cerita tu, tak mahal pun tiket dia. 9 hinggit je.

petua goreng2: Aku pun tak paham macam mana nak cerita kat korang sebab aku tak paham cerita dia.Hahaha.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...